MENU

Komentarzy (0) nasze know-how

Branża interactive – najważniejsze wiadomości tygodnia #8

newspapers-444449_1280

W ósmym już podsumowaniu wiadomości tygodnia prezentujemy nie tylko newsy, ale także szersze, branżowe publikacje. Szczególnie polecamy raport o polskim rynku mCommerce od Moniki Mikowskiej oraz wnioski Interaktywnie.com na temat zmian w projektowaniu serwisów www. 

Projektowanie funkcjonalne (UX)

POLSKA.JEST.MOBI

Może nie stricte UX-owy, ale bardzo interesujący raport Moniki Mikowskiej “POLSKA.JEST.MOBI”. W publikacji znajdziecie aktualne dane o smartfonizacji Polski, zestawienie firm, które przodują w rozwiązaniach mobilnych oraz  przegląd danych i opinii ekspertów w kontekście trendów mCommerce.

Projektowanie graficzne (GFX)

Making Material Design

Kilkuminutowy film o identyfikacji wizualnej Google. Marka zaprasza nas za kulisy projektowania swojego stylu Material Design.

Zarządzanie projektami (PM)

9. numer Strefy PMI już dostępny

Strefa PM opublikowała 9 numer swojego kwartalnika dedykowanego sympatykom i praktykom zarządzania projektami. W numerze znajduje się m.in. tekst poświęcony problemowi multitaskingu oraz artykuł o kompetencjach miękkich potrzebnych w pracy PM-a.

eMarketing

Raport Interaktywnie.com „Projektowanie stron WWW”

Kolejna ważna publikacja tygodnia, której nie wolno przegapić, to raport Interaktywnie.com. Portal podsumowuje zmiany, do jakich doszło na przestrzeni kilkunastu miesięcy w największych portalach horyzontalnych.

eCommerce

Allegro rozpoczyna sprzedaż detaliczną. Czy to początek rywalizacji z własnymi użytkownikami?

Grupa Allegro uruchomiła Sklep Allegro w kategorii zabawek z okazji dnia dziecka. Tym samym nie gasną spekulacje o przygotowaniach Grupy do wejścia na rynek detaliczny.

Komentarze

Magdalena Pawelec on linkedinMagdalena Pawelec on facebookMagdalena Pawelec on email2
Autor artykułu:
Magdalena Pawelec
Przygodę z branżą interaktywną rozpoczęła w 2012 roku na stanowisku copywritera i redaktora serwisów internetowych. Aktualnie rozwija swoje zawodowe pasje jako content manager oraz specjalista ds. Public Relations. Wspierała i prowadziła projekty dla takich klientów jak: PARP, Energa, Samsung, Polkomtel.